Favvokatt igen

Vad skönt det är med fredag!
 
Vi hade NO-provet på den sista lektionen och det gick rent ut sagt uselt. Jag känner att de sakerna jag övade på var inte de sakerna som var med i provet, haha.. Fast näej, det var inte kul. Eller jo... Lite kanske. :D
 
Jag satt kvar en stund efter att vi egentligen hade slutat både för att vänta på mina kompisar och för att kolla igenom provet, så jag kom hem vid 14.40 och då gick jag direkt till mitt rum och började kolla på PLL - Precis som ALLA andra dagar den här veckan. Det har verkligen varit skönt haha. ;D
 
 
Här är några fler bilder på favvokatt. Den är så gosig så när jag skulle gå iväg lite för att fota sprang den efter, därför var det väldigt svårt att få med hela katten på bild...
Jag såg katten påväg hem idag, men då hade den fått ett halsband med en bjällra på, och den vart rädd varje gång den rörde sig. (det är lite sorgligt, men det låter så komiskt x'D)
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

Haloj! Tänkte bara tipsa om att jag har frågestund på min blogg just nu, om du undrar något är det bara att gå in och kommentera frågor!
Den som ställer den bästa frågan vinner en länkning i min meny i en vecka!

Puss, Mikaela! :D

2012-11-10 @ 11:29:29
URL: http://mikaelas.blo.gg
Postat av: mikaela

Haloj! Tänkte bara tipsa om att jag har frågestund på min blogg just nu, om du undrar något är det bara att gå in och kommentera frågor!
Den som ställer den bästa frågan vinner en länkning i min meny i en vecka!

Puss, Mikaela! :D

2012-11-10 @ 11:29:29
URL: http://mikaelas.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0