Fotokurs

Idag var det halv studiedag i skolan och jag slutade strax efter halv 12.
 
Eftersom de som har spanska har lunch när jag har tyska (och tvärt om) fick de som har spanska sluta 11.10 medan jag skulle få sluta 12.10. Jag, mikkis och Jenny blev lite arga då det har hänt massor av andra gånger också, och det är bara VI som får sluta senare. HEHE..
 
Men när vi kom in i klassrummet fick vi reda på att vi skulle få sluta mycket tidigare, plus att vi fick kakor för att vi var så duktiga förra gången. :D
 
Påväg hem träffade jag Favvokatt. Jag hade kameran med mig då Juicen skickade sms imorse om att jag skulle ta med den (okänd anledning, hann aldrig fråga). Ingen var i närheten så jag fotade lite. Som vanligt. :P
I'm just telling you, it may have kansa - mikkis, förmodligen den enda som förstår. :)
 
NU blir det att åka till fotokursen. Jag kanske bloggar när jag kommer tillbaks.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0