Funderar..

Hejhej!
 
Skoldagen gick bra. Vi hade bara mentorstid och matte och sen åkte vi till badhuset och simmade. Efter simningen åt alla på Donken, och sedan for vi tillbaks till skolan igen och jobbade med So och teknik under den sista lektionen som var kvar.
 
Det spöregnade och var kolsvart när jag skulle gå hem, så jag ringde mamma (lat som jag är) bara för att jag visste att hon var hemma. Hon sa att jag kunde gå hem till henne och att hon sedan kunde skjutsa mig till pappa eftersom min dator hos mamma har fått virus - IGEN. Eller den hade virus och kraschade, alla program och spel försvann, sen kom det ett nytt virus som blockade hela datorn. YAY.
 
Nu sitter jag iallafall hemma och borde plugga tyska eftersom det är prov imorn. Jag ska börja så fort jag har skrivit klart, men jag tänkte bara säga att jag har funderat på en sak:
 
Mitt bloggnamn är ganska udda. Jag menar, benysbloggen? HAHA. Jag har funderat på att byta till ett annat namn. D.v.s. byta blogg, men jag vill inte tappa läsare... Plus att benysbloggen har jag ju varit med i över 3 år. :o
Men det känns ändå som att det är ett bättre val att byta till ett iallafall lite mer neutralt namn. Vad tycker ni?  Jag uppskattar ett svar. x)
 
En jättemegagullig vaktel. Fotad i Fjärilshuset under det senaste besöket.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0