Ridningen

HEJHEJ
 
Ridningen idag gick förvånansvärt bra. Jag fick rida Erasmus och han var redan klar när jag kom till stallet. Antar att han gått en lektion innan då andra hästar också var helt påklädda.
 
Vi hade working equitation och skulle då försöka rida så mycket som möjligt med en hand. Det gick faktiskt väldigt bra och jag fick beröm av läraren ofta. :D
Jag har ridit Erasmus en eller två gånger tidigare, och det var för flera år sedan. Jag har för mig att han då var seg, men idag var han ganska på och han hade fin galopp. :)
 
Han tyckte det var skitkul och gick runt och nosade på allt. Han gick fram och välte koner och stack bokstavligt talat ner hela huvudet i varenda tunna som var uppställd. Så gullig!
 
 
Bild på hur vi red och en lite rand0m bild på duktiga Caroline senaste gången jag var med och fotade.
Man skulle egentligen trava över filten, men glömde bort att rita ut det..
 
GOD NATT!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0