ridningen

Heej :D
Skoldagen idag har gått bra, gick hem till mamma direkt efter (är här nu) och jag tänkte berätta om ridningen igår.
 
Det var hoppning igår och jag skulle egentligen rida Spot, fast tjejen som skulle rida Tuva vile inte hoppa henne så vi fick byta häst med varandra.
 
Tuva var redan klar så jag behövde inte göra något när jag kom till stallet (bytet var gjort innan jag kommit till stallet) så jag vandrade mest runt i stallet innan det var samling, hehe.. xD

Vi hade teori innan ridningen och den handlade om foder m.m.
 
När vi kommit ut i ridhuset efter en kort promenad utomhus började vi trava lite. Sen skulle vi komma på hinder nr. 1 och 2 två gånger var. Sen bytte vi till att man skulle komma på hinder nr. 1 och 3 två gånger var.
När vi hoppat de skulle vi hoppa hela banan två gånger var, men vi hann bara en gång. Det fick bli ett litet ärevarv istället eftersom vi inte hade så mycket tid kvar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0