Rose

Rosor som blerurk köpte till Hanne när hon var här för ett tag sen. ;)
 
Jag borde verkligen plugga nu, men det går inge bra för att jag har väldigt svårt för att koncentrera mig.
 
Idag har jag iallafall haft studiedag och jag gick hem till pappa igår för att jag skulle spela COD med Ida och Alicia. Jag stannade alltså hos pappa över natten.
Jag vaknade sent idag, klev upp och tog en macka sen satte jag mig vid TV:n igen och spelade mer COD med Alicia. :D Jag lyckades också slå i min lilltå i min dörr så den typ dog.
 
Vi slutade spela och valde att se på film istället (via skype, haha nolifers.) Men Alicia undrade om jag ville bowla med henne och några andra om en stund, och det ville jag såklart! :)
 
Efter en halvtimme eller något hade vi bestämt vart vi skulle mötas och gjort oss klara m.m.
Jag gick ner till Alex eftersom han också skulle med och så gick vi till IP och tog bussen till bowlingen. Vi mötte Alicia och Anton innanför bowlinghallens dörr och då sa de att det var ett problem.. Haha, fail. De hade visst stängt på tisdagar. Vi gick då till Mc Donald's och åt lite. (Jag skippade ridningen p.g.a. min tå, den gör fortfarande GRYMT ont, speciellt med skor.) och sen gick vi till Tyresö C och åkte hem. Jag gick till Långsjövägen igen och där kom mamma och hämtade mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0