Tröööött

Hejhej
 
Jag uppdaterar bara lite snabbt för jag är så himla trött.
Vi fick väldigt bråttom igår med festen. Vi hann inte med allt som skulle hinnas med och jag hade inte ens hunnit göra fakesår när gästerna kom.
Bortsett från det var festen kul. Vi såg på 2 och en halv film innan vi gick och la oss och jag somnade vid 5. Jag vaknade strax innan tio imorse och det är därför jag är så trött..
 
Jag kommer skriva ett längre inlägg om festen när jag har fått tillbaks min energi, hehe...
 
 
Min broder blerurk (erik) har just nu lanparty. Eller vi den här tidpunkten är de ute och äter, men de kommer väl snart tillbaks.
 
Farväl!
 
Klicka för att stänga bilden
En av förra årets bilder. Det såg väl ungefär likadant ut iår som de andra åren.. Synd att vi fick så lite tid på oss bara. Längtar redan till nästa år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0