Bilder på Cola

 
Aaaaaaw så söt hon är! ;3
 
Idag gick jag direkt hem från skolan som slutade 14.40. Det är lite kaos hemma eftersom vi bygger om så det går knappt att gå i hallen, och byggarbetarna som skulle komma idag kom inte förrän vid 18 (!) fast de skulle komma vid 13. Precis när arbetarna kommit bestämde jag och blerurk att vi skulle åka till Haninge Centrum. Vi fick skjuts av pappa dit och blerurk övningskörde hela vägen hem igen. :D
 
Nu ska jag såklart plugga och sen sova. Ses imron då det är ridning. :P
 

Kommentarer
Postat av: Lingonberry

Min bebis <3

Svar: Jau ;)

2012-10-08 @ 22:12:05
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ååh vad söt!<3

2012-10-09 @ 21:48:55
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0