Crazy paprika-time

Det var ganska dimmigt i onsdags.. :o
 
Hejhej!
 
Hann aldrig blogga igår. Jag satt och pluggade som vanligt. Men jag gjorde iallafall inget som var värt att blogga om. x)  Jag gick hem direkt efter skolan, ville gå ut och fota men det regnade. Jag satt därför inne resten av dagen, förutom på kvällen då blerurk och jag tog en promenad till Alléplan. Jag köpte paprika.
 
 
Idag (fredag) fick vi sluta lite tidigare än vanligt. Stod en liten stund och snackade efter och sedan gick jag hem. Det var ju jättefint väder idag också. Blerurk var redan hemma så jag föreslog att vi skulle ta en promenad ner till änderna. Vi hade ett helt brödpaket med oss för att det ofta tar slut alldeles för snabbt. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0