Fotokurs

Igår på fotokursen var vi ute nästan hela tiden. Vi samlades inne men gick ut direkt när alla kommit.
Det var ju mörkt när vi var ute, så man skulle ta med stativ om man hade det.
Mitt stativ var hos mamma och min kamera var hos pappa så jag bestämde mig för att gå hem till pappa efter skolan eftersom kameran ändå var det som var viktigast att ha med sig till kursen, hehe. x)
 
Jag kom på vid 17.20 att bussen går kl. 17.32.. Så jag fick panik och sprang hela vägen till busshållplatsen på 7 minuter, ringde juicen och frågade om hon skulle ta bussen eftersom hon inte stod vid busshållplatsen när bussen skulle gått om 2 minuter. DÅ fick jag reda på att det gick en buss 18.02 som vi kunde ta också..........
 
Fotograferingen utomhus var inte sådär jättelyckad för mig. Mina händer dog lite för att jag inte hann packa vantar. :D Som tur var fick jag låna ett par lite senare. Sen var det ju kolsvart ute också, så det var ju inte världens enklaste att få en bild bra utan att den blev kornig eller suddig.
 
Två av bilderna jag fotade på kursen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0