Ingen fotokurs

Hejhej!
 
Det vart ingen fotokurs idag heller. Walle är sjuk. Men det har ändå varit en rolig dag. :)
Efter skolan (som slutade 14.10 för att vi hade håltimme) fick jag, Alicia, Jenny, Malin, Olle, Rilby och Nalu skjuts av Olles mamma till den nya parken vid Tyresö C. Olles mamma jobbar för nåt med kommunen eller nåt sånt, och de behövde bilder på tonåringar vid parken. Vi ställde gärna upp och blev fotade även fast jag är med bekväm bakom kameran än framför.
Efter fotograferingen blev alla bjudna på varsin Ben & Jerrys milkshake. MEGA-GOTT :D!
Strax efter 5 fick alla skjuts hem. :P
 
Hemma har jag pluggat lite No med Anton via skype, och sen har jag chattat lite också.
 
En bild jag ritade på Business igår. Jag ritade den på 25 minuter så den blev inte särskilt välgjord. Jag har inte så mycket fritid så jag hinner inte riktigt med att rita längre. :( Det som är så kul....
 

Kommentarer
Postat av: Sarah!

Jättefin blogg! Du e urduktig på att fota :)

2012-10-04 @ 20:47:36
URL: http://goldenphotos.blogg.se
Postat av: William

fin tecking:D tråkigt att lärarn var sjuk;O

2012-10-05 @ 10:01:32
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0