Måndag

HEHE.
Min söndag försvann rätt snabbt för att jag vaknade så sent, så det finns inte så mycket att berätta.
 
Min måndag har däremot varit ganska okej för en måndag. Vi hade engelskaprov på den sista lektionen och det gick väl ganska bra, fast några andra tyckte det var svårt så jag börjar bli osäker på om det var så himla lätt som jag först trodde..
 
Efter skolan gick jag i kylan hem till pappa. Tänkte att "jag gör lite läxor ikväll", men sen fick jag reda på att farfar skulle komma och vi skulle till Bauhaus och sen har vi ätit på Vegabaren, så jag kom hem ganska sent. Jag får försöka jobba så långt jag hinner innan jag känner att det är dags att sova.
 
'
En lagom rand0m bild jag fotade idag. Jag försökte först fokusera på  den flygande insekten, men det var för jobbigt så jag gav upp. Haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0