Månsken

En till hästbild som jag ritade i paint alldeles nyss. :)
 
Imorgon blir det en jobbig dag. Det ska pyntas åka och handlas, duschas, städas m.m. Sen på kvällen blir det ju fest. :D Hoppas vi hinner med allt bara...
 
Nu känner jag för att gå till TV-rummet och se på en film med pappa. Jag har suttit framför datorn väldigt mycket, för mycket. Men jag hör av mig så fort jag kan igen. Vi får se om jag hinner med bloggande imorgon. Listan på saker som ska göras är ju väldigt lång så bli inte förvånade om jag inte uppdaterar förrän på torsdag!
 
Hejdå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Sandin

Asso jag fattar inte hur du kan rita så bra.. Spec inte i paint :O
Sv dutti Lisbeth :D

2012-10-31 @ 07:00:37
URL: http://Http://nattstad.se/malinsandin
Postat av: Hanne :)

Här var man duktig! :D

Svar: Haha, tack! :)

2012-11-03 @ 11:52:33
Postat av: Hanna

Å, vad duktig du är!

Kika gärna in min blogg, lämna gärna en kommentar kram <3

2012-11-03 @ 21:28:43
URL: http://ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0