Min torsdag

Hejsan!

Den här dagen har varit ganska lång, det har inte hänt så himla mycket..
 
Jag gick i skolan till ca halv fyra, gick hem, gjorde toast och oboy, satte på ett avsnitt av Pretty Little Liars och sen somnade jag. Jag sov tills avsnittet strax var slut. Så startade jag ett nytt avsnitt och somnade om. Mamma väckte mig sedan och då skulle jag äta middag. (jag är hos pappa denna vecka, men badrummet är fortfarande inte klart än, så jag måste duscha hos mamma) Efter middagen gick jag tillbaks och halvsov (snacka om att vara trött!) och sen gick jag iväg och duschade.

Mamma skjutsade tillbaks mig till pappa efter duschen och nu har även min farmor, farfar och faster kommit hit :)
 
Nu ska jag gå och sova, god natt! :D
 
Det snöade ju idag också. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0