Översovning hos Juicen

Hejhej!
 
Skoldagen igår var lång och seg. Jag var i skolan till halv FEM.
Efteråt var jag med juicen (för de som inte vet: Juicen = Josefin) och anledningen till att det blev en så sen skoldag var att hon hade missat en lektion och var tvungen att ta igen den. Eftersom vi skulle vara efteråt gick jag också på den lektionen. ;)
 
Vi gick efter skolan till Alléplan och köpte varsin drickyoghurt och bakelse. Vi tog bussen hem till Juicen, och där improviserade hon en kladdkaka. Jag åkte hem vid klockan 18 och åt middag samt duschade och packade lite småprylar. Sedan for jag tillbaks till Juicen och sov över där. :D
 
Idag vaknade vi klockan 6, juicen gick upp medan jag halvsov vidare till 06.40. Vi gjorde oss klara och tog bussen till skolan.
 
Skoldagen idag har varit ganska skön. Vi slutade tidigare och jag gick hem direkt.
Eller direkt och direkt, jag stannade och klappade på en av mina favoritkatter. Den är SÅHÄR gullig! :o
 
Först när man börjar klappa den börjar den liksom gosa tillbaks och sen går den upp i knät och vill bli ännu mer klappad (jag sitter alltid på huk, men den lyckas ändå ta sig upp med vilje xD) Idag la den sig till och med och somnade nästan på mitt ben. ;') Den började mjaua jättemycket när jag gick därifrån...
Det här var den enda bilden jag har på katten, denär fota för 2 år sedan, haha.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0