Ridningen

 
HEJHEJ
 
Ridningen idag gick helt okej. Jag trodde jag skulle få rida Tuva igen eftersom Claudia sa det senaste gången vi red, men eftersom det var teorivecka förrförra veckan och voltige förra veckan så har vi inte ridit på ett tag, och då spelar det nog inte så himla stor roll längre.
 
Vi hade iallafall böjda spår och jag fick rita Spot. Han var väldigt arg i spiltan så jag fick hjälp med att göra iordning (HAHA). Vi skulle jobba mycket sittande och det är inte så behagligt att sitta ner när spot travar! Han skumpar väldigt mycket...
 
Aja, det gick ändå ganska bra som sagt. I vissa fall gick han på tygeln och i andra fall inte, hehe.. :)
 
Nästa vecka är det förberedande hoppning. Jag hoppas jag får rida Snowberry, fast hon är ganska populär i min grupp så chansen är ganska liten...
 
Visad bild på Spot.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0