SKOLAN TAR LIVET AV MIG

Nej okej, lite överdriven överskrift hehe... xD Men skolan tar verkligen mycket tid!
Idag fick vi en engelska- stuguppgift som skulle lämnas in imorn (fredag) och jag har (även fast jag jobbat mycket hemma med den) väldigt mycket kvar! Usch fy blä. :S Men det får gå bra ändå...
 
Morgondagen kommer förhoppningsvis bli jättekulig. Mikkis och Alicia kommer vara hos mig och vi kommer se på film, sova över, och sedan på morgonen hitta ett fint höstig träd som man kan fota höstbilder vid. Kommer bli awesome hoppas jag. :D
 
Nu måste jag verkligen sova. God natt!
Ovisad bild från några dagar sen på en talgoxe.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du anordna en fototävling där folk får skicka in bilder, och du väljer ut en 1:a, 2:a och 3:dje vinnare. Antigen med ett speciellt tema (djur, natur, svartvitt...) eller bara alla möjliga? :)

Svar: Jo visst kan jag det! :D

2012-10-12 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0