Tisdag

Hejhej :D

Ridningen idag gick helt okej. Jag fick rida Chiko igen och det var på böjda spår. Chiko är ganska svår att ställa då han är rätt stel, han var så stel så Claudia var tvungen att dra in hans huvud nästan hela vägen till sadeln en massa gånger för att få honom att mjukna. Det gick ändå ganska bra, han är så rolig att galoppera ;) Vi skulle galoppera lite på volterna och det stod 4 koner uppställda. Mellan varje kon skulle man antingen ha vanlig galopp eller kort galopp. Det gick bättre än väntat med tanke på att Chiko är så väldigt pigg. ;)

Gammal bild på Chiko.

Uppdatering: HAHA, jag råkade välja fel bild när jag skrev det här inlägget första gången. Sen när jag upptäckte att det blev fel skulle jag gå tillbaks och ändra det. Men eftersom jag bloggade från mobilen går det inte att ändra därifrån, och på datorn hade det inte kommit upp att jag hade skrivit det inlägget ännu. Så jag fick helt enkelt vänta tills nästa dag - det vill säga onsdag. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0