andra i nionde - tvåtusentolv

God morgon!
 
Idag vaknade jag kl.8 och gick då upp för att äta frukost med pappa. Vi satte oss sen vid TV:n för att se på Pirates of the Caribbean 2. Jag lyckades då somna en stund. När jag vaknade igen kändes det som att hela dagen var förbi, fast klockan som tur var bara 11. :P
 
Vädret är mycket bättre idag än igår. Fast det blåser och är inte jättevarmt, men det regnar iallafall inte. ;)
Jag vill gå till gammelströmmen för att fota änderna igen, för det var ganska länge sen nu. Men pappa har massa saker han måste göra idag och jag vill inte gå själv. Det är tråkigt.  :/
 
Woops, nu fastnade jag sådär mitt i ett inlägg igen. Började skriva för ca 50 minuter sen..

Kolla bara så gulliga änderna brukar vara. :') (visad bild)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0