Bläig skoldag

Hejsan!
 
Skolan idag har varit ganska så bläig. Vi började sent, och det var ju såklart skönt.
Men vi hade:
Matte - fick tillbaks min diagnos som det gick dåligt på. Inte jättedåligt men vill ju såklart ha bättre..
So - fick tillbaks en uppsats som vi skrev förra So-lektionen. Man skulle svara på EN fråga, men jag missuppfattade frågan så nu tror säkert min lärare att jag är retarded. Plus att jag kanske måste skriva om allt. :( Good job! x)
Tyska - hade ett litet muntligt förhör som gick bra.
Lunch
Idrott - Idrotten gick helt okej, vi var inne och hoppade höjdhopp.
Stuga -  Pluggade engelska med Alicia, det var bara några enkla frågor som skulle besvaras och några glosor som skulle läsas igenom.
 
Vi slutade halv 4, och det är den senaste dagen på hela veckan. Imorgon slutar vi inte heller särskilt tidigt. :(
 
Öh, efter en sån här dag skulle jag bara vilja komma hem och se på nåt kul avsnitt av nån kul serie, men nu är det dags för läxorna! WOHOO. -.-'
 
Haha, vilket deprimerande inlägg, får försöka skriva ett lite gladare inlägg senare. ;)
Fin klädstil asså, för korta mjukisbyxor med linne och foppatofflor. xD Bilden är ganska gammal. 
 
Alla mina vänner vet att jag inte gillar att visa mitt ansikte.  
Plus att min arm ser ut som gummi på bilden.
 
Jag måste skaffa smileys till min blogg igen. De försvann för länge sen och nu går det inte att fixa igen då hemsidan är tillfälligt avstängt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0