Bowling


Heej!
 
Det blir ett kort inlägg nu bara. Ikväll bowlade jag med Malin, Josefin och Alicia - nykomlingen i bowlingtraditionen. :D Det har aldrig någonsin gått så dåligt som det gjorde idag, men vad gör det när man har roligt? ;)
 
Vi åkte dit vid 18 och bowlade. Efter en stund var vi tvugna att byta bana då några ville sitta bredvid varandra, men det gjorde inget då personalen la till 10 extra minuter på vår speltid. Den nya banan krånglade mycket och då fick vi ytterligare 15 minuters extra speltid. Efter bowlandet åt vi middag - hamburgare som vanligt. sen snackade vi mest och efter det kom Malins pappa och hämtade Malin och Alicia, och min pappa kom och hämtade mig och juicen. Vi skjutsade hem Juicen och sen jag kom hem har jag skypat lite med Alicia, ätit godis, ätit godis och ätit godis.
Kvällen har varit kulig som vanligt!♥

Bild från kvällen.
 
 
Ps. sorry för att jag inte bloggade igår, anledningen kommer imorn.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0