Bra bloggdag

Den här dagen ska bli en bra bloggdag har jag bestämt. Jag har bloggat väldigt dåligt väldigt länge nu, och nu när skolan har börjat blir det ännu svårare att hinna med bloggandet.
Den här bloggen handlat ju mest om foto (även fast det kanske inte är så fina och intressanta foton) och om det är dåligt väder finns det inte heller så himla mycket att fota. Eller inte som är riktigt i min smak iallafall. Men idag ska jag försöka hitta på något kul. :)
En snäcka (Capea nemoralis tror jag..) och ett påfågelöga. :) Tror dessa bilder är ovisade..
 
Just det! Jag fixade designen lite iallafall, hela bloggen blev något bredare så det blir enklare att ladda upp bilder i rätt storlek. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0