Fler bilder från fårdala

Bloggar mycket om hästar nu känner jag, haha.
 
Filmkvällen hos Alicia idag var väldigt kulig!
Påvägen dit hämtade jag och pappa upp Felix för att vi bor så nära varandra och efteråt fick jag skjuts av Felix brorsa hem. :P
Vi såg först på Dawn of the dead, vilket inte var ett dugg läskigt. Och efter det såg vi på American Pie Reunion. Tyvärr missade alla precis de sista tio minuterna för att alla skulle hem vid elva. De som var där var Alicia (såklart), jag, mikkis, Anton, Ida och Felix. :)
 
Nu ska jag göra mig klar, läsa lite och sen sova. Bloggar mer imorn, god natt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♡ ☮ ✞ ·.¸¸.· ▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»* ✞ ☮ ♡

Härliga bilder !

2012-09-21 @ 22:20:31
URL: http://www.jojz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0