Hoppning

HEJ!
 
Ridningen idag gick helt awesome. Vi hade hoppning och jag fick favoritponnyn Snowberry! Hon brukar inte gå med på hopplektionerna då hon är en aning svår, men gud så kul det var! Hon hade öronen framåt och hade verkligen roligt hela tiden. Claudia (min ridlärare) tyckte jag red henne jättefint och att jag följde med i hennes stora hopp jättebra och att hälarna var där de skulle. Jag är helt enkelt väldigt nöjd med dagens ritt. :D
 
Hon var pigg mot hinden men väldigt het efter dem, så travbommarna som kom direkt efter oxern var en aning knepiga. Den sista gången fick jag ner henne i trav i ganska bra tid, men då bestämde hon sig för att gå utanför bommarna istället. Men det gör inget, jag är ändå hur nöjd som helst. ;)

Bild på hur vi red och en bild på Snowberry som jag fotade förförra veckan. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0