Koltrast


En koltrast jag fotade nyss. ;)
Sorry för att jag inte bloggade igår! Jag gick hem till pappa direkt efter skolan. Pappa skjutsade blerurk till Arlanda precis innan jag kom hem, och han kom väl hem igen vid 16 tror jag. Efter en stund hemma åkte vi till mamma och jag packade lite grejor som jag skulle ha under veckan, sen for vi vidare till Ica supermarket och handlade godis. Middagen hämtade vi på Kinarestaurangen och åt hemma. Det är så extremt gott! D:
Resten av kvällen tillbringades framför TV:n. Pappa och jag såg på en massa filmer så som 28 days later, och några fler som jag inte kommer ihåg namnet på.
 
Jag somnade i soffan en stund, vaknade vid 4 och gick och la mig i sängen vid 5. Nästa morgon vaknade jag vid 9 men gick inte upp förrän 10. Sen har jag bara varit hemma.
 
Imorgon vill jag åka till stallet och fota, så jag håller just nu på och försöker hitta någon som vill följa med då jag inte vill vara forever alone. Hehe :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0