Torsdag

Då var denna dag avklarad!
Jag ska bara duscha, och sen ska jag sova. Jag har inte pluggat ett dugg idag, och det känns jätteskönt. Vi hade So prov idag. Det gick helt okej, men inte jättebra. Fast jag är ändå ganska nöjd eftersom So är ett av mina sämsta ämnen i skolan. Jag är helt värdelös på det. :D Jag tror dock inte att jag kommer vara lika nöjd när jag får tillbaks provet...  HEHE. Innan lunchen skulle vi haft hemkunskap, men läraren var sjuk så vi fick 2 h och 40 min rast. :D Då gick jag, Vilma, Mikkis, Alicia, Jenny och Ida hem till mig och åt. Haha, nästan alla mackor tog slut men jag ringde faktiskt och förvarnade mamma om att vi skulle äta upp allt. ;)
 
Jag slutade kvart över 3 och sen kom pappa och hämtade mig. Han har mått dåligt och har varit hemma, men han var snäll och hämtade mig ändå. ;)
 
När jag kom hem kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men det var iallafall inget intressant...
Nu under kvällen har jag skypat med Alicia och sett på Salad fingers. Hehe.
Bild från förra torsdagen i stallet och från fotokursen förra veckan när jag och juicen snurrade en peng. :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0