Trött

Hejhej!
 
Har varit rätt trött idag, jag läste bok inatt och somnade när jag hade 15 sidor kvar. Vaknade av att jag sov på en bok. Haha. :D
 
När jag kom hem från skolan satte jag mig vid datorn men reste mig snabbt för att det började spöregna ute. Fotade lite (som jag nästan alltid gör när det regnar, hehe) sen satte jag mig vid datorn igen och så läste jag lite bloggar. Jag ska göra mig klar inför ridningen snart också. Om det inte spöregnar när vi ska rida kommer det bli uteritt, annars blir det väl lektion i ridhuset antar jag. Fast man vet aldrig, vi kanske rider ut även om det regnar?
Skulle inte göra något isåfall. ;)
 
 
Några av bilderna..
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0