Vendelsö ridskola, hoppning

Förlåt för att jag inte bloggade i förrgår, efter skolan skyndade jag mig hem och hämtade kameran och for sedan till Vendelsö ridskola med några kompisar. När jag kom hem var klockan 20 eller något och åt då middag och började plugga. Vid klockan 01 gick jag och la mig, därför vart det ont om bloggtid.
Ena Amanda och Business ;)
Malin och Baldacci, Caroline och Plex. :P 
 
Jag följde med Malin, Amanda, Amanda och Caroline till stallet igår. Det var kuligt och jag fotade. Det var första gången jag fotade i ridhus "ordentligt" (Har inte fotat i ridhus sen jag bara använde det automatiska läget för 1 år sen , hehehe..) så jag vet inte riktigt hur man gör än, men ni kan ju iallafall se resultatet ovan... Det blev lite brusigt och suddigt, men det får jag leva med denna gången. ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0