Skolan

Hejsan!!

Skolan idag har inte varit sådär jättekulig..
No:n var roligast iallfall. Och det avr den sista lektionen...


Men idag har jag haft:

Mentorstid
Stuga
Engelska

Lunch

So
No

På No:n jobbade vi med varsin powerpointredovisning.
Redovisningen skulle handla om ett djur, vilket som helst. Jag tycker att maneter är rätt intressanta, så jag tog Irukandju maneten. Jag har skrivit ett inlägg om den förut som ni kan hitta här.

Vi slutade 14.20 idag, och då cyklade jag hem till Alicia, mikkis följde också med ;)

Pappa hämtade mig hos Alicia idag vid 17-tiden.. För jag kunde inte cykla hem för att min hals gjorde asont, och jag orkade verkligen inte..



Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. idag blev den nya header klar å nästa vecka går jag över till bara .se



kram

2011-09-02 @ 21:11:42
URL: http://www.nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0