Hej igen

Hellu!
 
Det där med "bättre uppdatering" funkade ju jättebra märkte jag. x) Har faktiskt ingen bättre ursäkt än att jag inte tänkt på bloggen så mycket idag.
 
 
Ejderhonor i flykt på Gotland.
En bagge från kosläppet med Alicia. :)
 
Båda bilderna är från arkivet. Jag har fotat lite idag, men bilderna får ni i något annat inlägg då jag måste fota något annat än fåglar. FAST DET ÄR SÅ KUL. :D
 
Detta blir det sista inlägget för idag. Imorgon kommer mamma och hämtar mig när jag vaknat. Jag har redan packat alla saker jag ska ta med, så jag kommer åka ganska snabbt. Jag vet egentligen inte varför jag gör en sån "big deal" av att komma till mamma igen, men jag antar att det är för att jag har saknat henne. ;)
 
God natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0