Barläst

Tjenare igen! :)
 
Vet inte om jag sa det, men vi var och fikade i Barläst  igårkväll. Det är en stor brygga av sten där, och några meter ut i vattnet från den är det som en liten ö av sten med massa fåglar på. Hade ju såklart kameran med mig och i den finns bildbevis. ;)
 
 
Fisktärnor tror jag.
 
Har en fråga. Märks det att jag vill bli djurfotograf med tanke på de bilder som publiceras på bloggen? xD
Fåglar är riktigt roligt att fota tycker jag. Men det är nog så för att de är de djur man oftast träffar på. ;)
Har inte riktigt fått en chans att fota andra djur.
 
Fler blider från Almedalen idag kommer som sagt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: jadå. vad ska du hitta på under midsommar? :D

2012-06-21 @ 13:17:38
URL: http://angres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0